آشنایی کامل با سکوی Konos

ساخت وبلاگ

Tomihiro Kono: Personas Layered 111 - Art of Wig Making 2020 نسخه های محدود 150

توزیع کننده بین المللی: به زودی

طراحی کتاب: ناشر Konomad: نسخه های Konomad ISBN 9780998620541

هویت دیگر یک موجود استاتیک ، ثابت نیست بلکه دائماً در حال حرکت است ، در پاسخ به یک دنیای همیشه و همیشه متصل ، به طور مداوم در حال تحول و تحول از یک ایالت به حالت دیگر است. اعتماد به نفس جدیدی برای پذیرش بیان خود بازیگوش وجود دارد. Tomihiro Kono Wigmaker و هنرمند ژاپنی به بررسی شخصیت های لایه ای (ماسک) - یک درک خود در حال تحول - می پردازد ، زیرا او به بررسی تعدد یک هویت می پردازد. او با مقایسه مدل موهای مختلف از طریق کلاه گیس های هنری خود ، ایده مدل مو را به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های هویت های ساخته شده ما گسترش می دهد.

100 P ، پوشش نرم ، Ills Full Color ، 16. 5 سانتی متر x 24 سانتی متر ، PB ، انگلیسی

نسخه های Konomad No. 005

این پروژه بخشی از مجموعه تفسیرهای هنرمندان از کدهای Maison Margiela Code بود: بدون جنسیت این جلد در صورت نمایشگاه WIG @ Circle + (مکان) با روش ، توکیو منتشر می شود.

متن کریستوفر شرک

اسکار وایلد نوشت: "انسان وقتی به شخص خودش صحبت می کند ، حداقل خودش است.""به او ماسک بدهید ، و او حقیقت را به شما می گوید."

"Personas Layered" ، آخرین مجموعه آثار با محوریت مو Tomihiro Kono ، با اصطلاحات مشابه پیش بینی شده است: در طراحی ، اجرای و اثر بالقوه آنها ، این قطعات با تار و مرزهایی که در بیان عمومی خود ما وجود دارد صحبت می کنند. و به فضاهایی که هنوز ممکن است بین آنچه نشان داده شده و آنچه شناخته شده است باقی بماند. چهل و سه نگاه در این صفحات ، استراتژی هایی را که مدتهاست از عملکرد کونو آگاه شده است ، تأیید می کند ، زیرا او همچنان پتانسیل های متقابل را در هر تعداد فویل های ظاهری پیدا می کند: واقعیت و فانتزی ، عملکرد و زیبایی ، شناسایی خصوصی و نمایشگرهای بیرونی ، سابقه تاریخی و سابقه ای. امکان پیش بینی نشدهکار اصلی در کار کونو این ایده است که دقیقاً همانطور که ممکن است خود هویت ما به عنوان روان ، به طور فعال ساخته شده و به طور مداوم در حال تحول باشد ، به همین ترتیب ممکن است انتخاب های ما در لباس به عنوان یک شکل متغیر و بسیار شخصی از داستان پردازی درک شود. برای Kono ، هر قطعه مو به عنوان نوعی آزمایش کنترل شده خدمت می کند: یک نقش جدید برای امتحان کردن ، چشم انداز جدیدی برای اتخاذ بدون خطر و تعهد. در تهیه رسانه ها برای تحول فوری ، کلاه گیس های وی به پوشنده های خود اجازه می دهد تا از روشهای بی شماری که ممکن است (دوباره) خودمان را به دیگران ارائه دهند - و در واقع ، چراغ های جدیدی که ممکن است برای دیدن خودمان بیایند ، کشف و لذت ببرند.

با توجه به عنوان خود ، این سریال جدید با تمرکز روی سؤالات لایه بندی ، که او به اهداف فیزیکی ، بصری و مفهومی ترجمه می کند ، پروژه Kono را گسترش می دهد. برای شروع ، مانند انتشارات قبلی کار او ، این هنرمند را می یابیم که از یک مدل واحد برای ارائه کل مجموعه استفاده می کند. تأثیر این استراتژی ظریف اما آموزنده است: با حرکت موضوع از نگاه به نگاه ، ما به عنوان بینندگان دنباله ای از "شخصیت های جدید" ارائه می شود ، شخصیت های متمایز که ما نمی توانیم به آنها کمک کنیم اما خوانش های منحصر به فرد و روایت های تصور شده را اختصاص می دهیم. اگرچه ما مدل را در زیر همان فرد می شناسیم ، اما با این وجود از نظر چندگانه ، متفرقه فکر می کنیم. این حس همبستگی در طرح های کونو تقویت می شود ، که به یکباره ساختاری و کامپوزیت هستند: در بعضی موارد ، او عناصر را انتخاب می کند در حالی که دیگران را به طور کلی از بین می برد ، و در حالی که بخش هایی از سر پوشنده را به صورت استراتژیک می گذارد (به عنوان مثال "تاج"تأثیر شخصیت های 20 ، 36 و 40 ؛ رشته های جدا شده Personas 11 و 35) ؛در برخی دیگر ، این قطعات دارای چند لایه ، تقریباً مجسمه ای هستند ، با پوشش های ناگهانی ، موهای زائد ، حجم های اغراق آمیز و یک درهم آمیختگی عمدی فولیکول های فرض شده و طبیعی مدل. در کل ، ما عناصری را در گفتگوی فعال پیدا می کنیم ، با جنبه های متفاوت در گروه های ترکیبی ادغام می شوند.

برای افزایش این تأثیرات ، کونو از دو استراتژی اصلی بصری استفاده می کند. اول استفاده از شخصیتی او از رنگ اوست ، که عملکرد آن در اینجا به یکباره زیبایی شناسی و ساختاری است ، وسیله ای را برای تعریف لبه ها ، تقویت عمق و تأکید بر بخش ها در یک ترکیب واحد فراهم می کند. به عنوان مثال ، توجه کنید که چگونه او از نکات تاریک برای بیان سطح زاویه دار شخصیت 28 استفاده می کند. چگونه او از جلو و زیرین خارج شده برای تقویت امواج چشمگیر و عدم تقارن تیز شخصیت 22 ؛چگونه او لایه های خرد شده را از طریق رنگ آمیزی مبهم در Personas 4 و 42 تقریب می دهد. دوم ، و شاید مهمتر از آن ، او مدل خود را با یک ماسک توری نازک - رویکردی که قبلاً در کار خود دیده نشده بود ، نصب کرده است. این حجاب ساده در حالی که چهره پوشنده را به طور کامل مبهم نمی کند ، به کمبود ویژگی های آنها کمک می کند ، و به فرد اجازه می دهد تا به نوعی "بوم خالی" تبدیل شود که ناشناس بودن آنها توجه ما را به صفات رسمی هر کلاه گیس داده شده متمرکز می کند. ماسک ها بعد نوری جدیدی را به قطعات Kono نیز معرفی می کنند ، زیرا مش کسل کننده و نوارهای الاستیک در معرض آنها به اجزای فعال در ترکیب کلی تبدیل می شوند ، به صورت انتخابی در بین کلاه گیس نصب شده و موهای بلوند پلاتین خود مدل قرار می گیرند. کونو مدتهاست که از کار خود از نظر ماسک های بلاغی صحبت کرده است و به نمای اجتماعی که ما برای ارائه ، محافظت و پروژه خود در ملاء عام استفاده می کنیم ، اشاره می کند. با این آخرین آثار ، او به این ایده ها اجازه می دهد تا از شکل فیزیکی استفاده کنند ، پیچیدگی ها را تقویت کنند - و همچنین عناصر انتخاب و شانس - در ساخت شخصیت شخص.

بررسی ماهیت تغییر هویت ما این است که از نظر جهش پذیری ، نسخه ها ، مفهوم هایی که با گذشت زمان تغییر می کنند ، صحبت کنیم و برای کونو ، این خط تفکر به همان اندازه در مورد مدل موها و اتهامات و بیعت هایی که ممکن است تجسم کنند ، صدق می کند. در واقع ، یکی از لذت های بزرگ کار کونو ، عمق مرجع آن است: گرچه آفرینش های او نبوغ عظیمی را نشان می دهد ، اما آنها از طیف گسترده ای از رشته ها و سبک های تاریخی الهام می گیرند که استراتژی های آنها را مجدداً به پایان های جدید شگفت انگیز می کند. این مطمئناً در مورد "شخصیت های لایه ای" صادق است ، همانطور که می بینیم کونو نشانه هایی را از مجموعه ای از پیشینه های تاریخی ، از بوفانت ها و باب گرفته تا برش ها و پروانه های کاسه ای ، از موهورهای تند و تیز از پانک های دهه 70 (شخصیت های 16 و 32) گرفته تا رسمی ، گرفته است. کنوانسیون ها-فرهای برجسته در تاج ، دم اسبی با گره خورده در NAPE-سبک های دادگاه اروپا قرن 18 (Persona 1). با این حال ، فراتر از صرف تفسیر مدل های موجود ، با این حال ، این آخرین قطعات باعث می شود که کونو آزادانه آنها را ادغام کند و صفات تعیین کننده آنها را ترکیب کند تا چیزی کاملاً متمایز شکل بگیرد. در شخصیت 7 ، ما می بینیم که فرهای ردیف شده از کلاه گیس های پودر معکوس ، اکنون معابد و فک را مانند ریش shenandoah ساخته شده در حال چسباندن است. در شخصیت 18 ، او با پمپادور با مولت ازدواج می کند ، قطعه حاصل مانند یک کولاژ یکپارچه آشکار می شود. و در یک نمونه به خصوص هیجان انگیز ، کونو درمان های موج انگشت لاک 1920 را با زبان بصری کومادوری ، آرایش صحنه سنتی مورد علاقه بازیگران در تئاتر کابوکی (شخصیت 17) قرار می دهد. در ردیابی این تأثیرات متفاوت ، ما یادآوری می کنیم که هر سبک داده شده دارای سابقه سیم پیچ خود است که با گذشت زمان توسط مردم متفاوت برای اهداف مختلف تصویب و به روز می شود. به نظر می رسد همانطور که هویت ما رشد و تغییر می کند ، به همین ترتیب وسیله ای را نیز بیان می کنیم که آنها را بیان می کنیم.

در مذاکره در مورد فضای بین خود درونی و بیرونی ، یک کلاه گیس وسیله نقلیه است ، دستگاهی که قادر به ارائه هر تعداد کارکرد ، از مبدل و پنهان کاری گرفته تا نقش آفرینی و مکاشفه شخصی است. در صورت تمایل ، قطعات Kono می توانند برای هر یک از این اهداف مورد نظر استفاده شوند - اما شاید مهمتر از آن ، با در نظر گرفتن تمرین گسترده تر او ، ما نیز درک می کنیم که چنین توابع نیازی به انحصاری ندارند. به دست آوردن ظاهری جدید می تواند همزمان یک ژست ماسک و ادعای ، عملکرد و دلهره تازه باشد. حتی در تنوع آنها ، Alter-Egos ما در طول راه ایجاد می کنیم (یا کشف می کنیم) می توانند با همزیستی ، در پاسخ به یک روحیه یا لحظه خاص ، به طور متناوب اتخاذ کنند. همانطور که شکاف بین دو حالت وجود را نشان می دهد ، تحول پتانسیل غیرقابل پیش بینی را نشان می دهد - و این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود کار کونو بسیار هیجان انگیز باشد: آغوش آن از کثرت ، از یکنواختی ، از احتمال وحشی و متنوع. او در ارائه "شخصیت های لایه ای" خود به ما یادآوری می کند که خود در واقع بسیاری است ، یک صورت فلکی که پیچیدگی آن حتی در بعضی مواقع از آگاهی خود ما فرار می کند. بنابراین ، هر کلاه گیس ابزاری است که با استفاده از آن ممکن است در حالی که می توانیم آن را تعریف کنیم ، فردیت خود را در آغوش بگیریم. با حرکت از گزینه به گزینه دیگر ، ما هویت را به عنوان چیزی که فقط بیان نشده است ، بلکه به کاوش نیز می شناسیم ، بلکه هر ظاهر جدید به عنوان یک نشان دهنده بیرونی و منبع کشف بالقوه خود خدمت می کند. در پایان ، این وعده خروجی کونو است: با دور شدن از تجویز و آشنا ، خودمان را به جای آنچه ممکن است ممکن است نگران می کنیم ، نزدیک تر به نوع جدیدی از حقیقت نزدیک می شویم. اکتبر 2020

今 、 私たち これ まで まで 以上 に 多面 性 を 受けいれ はじめ て いる と 感じ ます。 あらゆる 個人 個人 は 不確 な 存在 であり 、 常に 常に 続け 続け て て い い ます ます。 ため 、 私たち が 自分 自分 自身 自身 を を 表現 する a、 絶えず 流動 し て いく のです。。

ある 自己 表現 を れる れる 新た な 確信 が 生まれ て いる のです。 日本 人 ウィッグ メーカー ・ アーティスト アーティスト の 富広 、 、 、 、 、 、 = レイヤード さ れ れ た た ペルソナ ((社会 社会 的 仮面) 、 、 つまり 「「 進化 進化 続ける 続ける 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 自己 a アイデンテティ を 作る ため に 複数 の 仮面 を 重ねる 行為 である か の ようです。。

تجارت با گزینه‌‌های باینری...
ما را در سایت تجارت با گزینه‌‌های باینری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نازنین فراهانی بازدید : 36 تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1402 ساعت: 22:35