پیش بینی جالب بازار دلار

ساخت وبلاگ

هفته گذشته ، ما آخرین تخمین های بازار بازی های خود را برای مشترکان گزارش بازار بازی های جهانی منتشر کردیم. ما پیش بینی می کنیم که بازار جهانی بازی های جهانی 2021 درآمد 175. 8 میلیارد دلار درآمد کسب می کند ، که کاهش جزئی در سا ل-1. 1 ٪ است. تا پایان سال 2. 9 میلیارد بازیکن در سراسر جهان حضور خواهند داشت.

این اولین بار در تاریخ نیوزو است که ما پیش بینی می کنیم بازار بازی ها کاهش یابد. در این مقاله ، ما دلایل را بررسی خواهیم کرد و اینکه چرا این کاهش باعث نگرانی برای چشم اندازهای بلند مدت بازار بازی ها نمی شود.

هنگام متناسب سازی بازار بازی ها در سال 2021 ، لازم به ذکر است که سال 2020 یک سال رشد منحصر به فرد بود. اقدامات قفل مربوط به COVID-19 باعث جلب توجه عظیم به بازی در همه مناطق و سیستم عامل ها شد.

نسخه Q4 پلی استیشن 5 و سری Xbox X | S یک سال رشد رکورددار را مهر و موم کرد. اکنون ما تخمین می زنیم که بازار بازی ها در سال 2020 177. 8 میلیارد دلار تولید کرده است که سال به سال 23. 1 ٪ افزایش یافته است ، بالاترین رشد برای بازار از زمان شروع Newzoo در سال 2012 پیگیری درآمدها را آغاز کرد.

تأثیر Covid-19 بر جامعه و کار باعث اختلال در بازار بازی AAA در سال 2021 می شود

در حالی که تأثیر شیوع COVID-19 در تعامل و هزینه در سال 2020 مثبت بود ، همچنین تأثیر این همه گیر در بازار بازی ها وجود دارد.

قفل شدن در نیمه اول سال 2020 تقریباً روش کار همه را تحت تأثیر قرار داد و استودیوهای بازی نیز از این قاعده مستثنی نبودند. علاوه بر این ، این همه گیر همچنان زنجیرهای تأمین جهانی را مختل می کند.

اکنون ما پیش بینی کرده ایم که بازار بازی های رایانه شخصی در سال 2021 به 35. 9 میلیارد دلار کاهش یابد. از این تعداد ، 33. 3 میلیارد دلار برای بازی های بارگیری شده/جعبه هزینه می شود و 2. 6 میلیارد دلار برای بازی های مرورگر هزینه می شود. برای کنسول ، ما اکنون پیش بینی کرده ایم که بازا ر-8. 9 ٪ به 49. 2 میلیارد دلار کاهش یابد ، زیرا عوارض پس از COVID-19 امسال بازار کنسول را شکل می دهد.

Newzoo 2021 Global Games Market Per Segment 2021

تأخیر در نسخه های بازی بر توسعه و انتشار در سراسر بازار تأثیر می گذارد. با این وجود ، تأثیر سنگین تر بر بازی هایی با ارزش تولید بالا و تیم های بزرگی است که با هم کار می کنند ، به طور معمول بازار AAA برای کنسول و - تا حد کمتری - بازی PC.

ترکیب بازی های کنسول های نسل بعدی تحت تأثیر این بیماری همه گیر قرار گرفته است و همچنان برای بقیه سال مختل خواهد شد ، در حالی که بسیاری از نسخه ها قبلاً به نیمه دوم امسال یا حتی 2022 هل داده شده اند.

تأثیر منفی همچنین بر سخت افزار تأثیر می گذارد ، زیرا کمبود جهانی تراشه ها به معنای کمبود عرضه برای بسیاری از لوازم الکترونیکی مصرفی ، از جمله کنسول های نسل بعدی و مؤلفه های مورد نیاز برای بازی های با کیفیت بالا است.

مانند تأخیر در انتشار بازی ، ما انتظار داریم کمبود سخت افزار و مؤلفه ها تأثیر منفی بر هزینه های مصرف کننده در بازی های رایانه شخصی و کنسول داشته باشد. اکنون ما ایده واضح تری داریم که جهان پس از کنترل همه گیر ، جهان به نظر می رسد و پیش بینی بازار بازی های خود را بر این اساس تنظیم کرده ایم.

در حالی که ما انتظار داریم بسیاری از افزایش درگیری ها به وجود بیاید ، بازگشت کوتاه مدت به سطح درگیری و هزینه قبل از سال 2020 وجود خواهد داشت زیرا مردم از افزایش آزادی برخوردار هستند و درآمد یکبار مصرف خود را صرف فعالیت های اجتماعی غیر بازی می کنند.

حذف IDFA اپل بیش از بازار بازی های موبایل کمی در حال رشد است

اکنون ما بازی های موبایل را پیش بینی می کنیم تا در سال 2021 90. 7 میلیارد دلار تولید کنیم که در سال به سال 4. 4 ٪ رشد می کند. این بیش از نیمی از بازار بازی های جهانی است ، زیرا این بخش کمتر از تأثیر Covid-19 نسبت به رایانه شخصی و بازی های کنسول تحت تأثیر قرار می گیرد.

Wargaming عاشق گزارش بازار جهانی بازی های ما است!

پیچیدگی نسبتاً پایین توسعه به این معنی است که این بخش با تأخیرهای بازی ناشی از تغییر شرایط کار تحت تأثیر قرار نمی گیرد. با این حال ، حذف اپل از IDFA (شناسه تبلیغ کنندگان) در حال از بین رفتن بازار است ، که باعث می شود تعداد شرکت های بازی موبایل موفقیت کمپین های بازاریابی خود را اندازه گیری کند.

تأثیر این تغییر در بخشی از بازار بازی های موبایل از طریق تبلیغات (که در محدوده Newzoo نیست ، به دست می آید ، زیرا ما به درآمدهای حاصل از هزینه های مصرف کننده نگاه می کنیم) و بازی هایی که به شدت به هدف قرار دادن کاربر دقیق متکی هستند.

ما همچنین انتظار داریم تاثیری در اندازه گیری عملکرد کاربر و عملکرد بازاریابی داشته باشد که ناشران موفق تلفن همراه برای تکمیل استراتژی خود به آنها متکی هستند ، اما این مورد توسط سایر درایورهای رشد اساسی در مقیاس جهانی تحت الشعاع قرار می گیرد.

به عنوان مثال ، بخش مهمی از رشد درآمد بازی های تلفن همراه از چین ناشی می شود ، جایی که اکوسیستم های Tencent و Netease بدون IDFA قوی هستند. این اعتماد به داده های پخش کننده شخص اول فقط یک راه است که توسعه دهندگان و ناشران موبایل می توانند در زمینه حذف IDFA کار کنند.

ما اطمینان داریم که توسعه دهندگان موبایل می توانند با تنظیم مقررات جدید تنظیم کنند و مسیری را برای رشد به سرعت از سر بگیرند ، به همین دلیل ما چشم انداز مثبتی برای بازی های موبایل در سال 2021 و سالهای فراتر از آن حفظ می کنیم.

چشم انداز بازار جهانی بازی ها چیست؟

بازار بازی ها در سالهای بعد همچنان بیش از 200 میلیارد دلار در پایان سال 2023 ادامه خواهد یافت. در آن زمان ، ما پیش بینی می کنیم که بازار بازی ها با CAGR 7. 2 ٪ بین سالهای 2019 و 2023 به 204. 6 میلیارد دلار رشد کند.

برای نشان دادن اینکه سال 2021 یک سرعت سریع در ادامه رشد بازار بازی ها است ، ما دوباره پیش بینی درآمد بازار بازی ها را که در آوریل 2020 منتشر کردیم ، دوباره بررسی کردیم ، هنگامی که تأثیر COVID-19 در بازار بازی ها به تازگی مشخص شد.

در حالی که چشم انداز ما در آن زمان رشد پایدار نسبت به سال 2023 بود ، تأثیر Covid-19 در بازار بازی ها به این معنی بود که بسیاری از این رشد در سال 2020 بارگذاری شده است. امسال یک سال اصلاحی خواهد بود. حتی با کاهش اندک ، پیش بینی ما برای سال 2021 هنوز بالاتر از آنچه 12 ماه پیش بود ، است.

با نگاهی به آینده ، ما پیش بینی می کنیم بازار بازی ها در سال 2023 برای تولید 204. 6 میلیارد دلار ، تقریباً 4 میلیارد دلار بالاتر از پیش بینی ما 12 ماه پیش:

Newzoo Global Games Market Forecast 2021

بازی های موبایل سریعترین بخش در طی سالهای آینده خواهد بود. با این حال ، بازی کنسول این عنوان را برای سال 2022 به همراه خواهد داشت ، هنگامی که برنامه انتشار به دلیل تأخیر بیش از حد بارگذاری می شود و تعداد بیشتری از افراد می توانند کنسول های جدید را خریداری کنند. خوشبختانه ، راهی برای ماندن در بالای اوضاع وجود دارد.

تصمیمات استراتژیک خود را با نمای کامل از بازار بازی های جهانی قدرت دهید

در تلاش برای اولویت بندی استراتژی جهانی خود ، بهینه سازی خط لوله توسعه بازی ، تدوین یک برنامه تجاری واقع بینانه یا افزایش ROI بازاریابی خود؟نگران نباشید: ماه آینده ، ما نسخه 2021 گزارش بازار بازی های جهانی خود را راه اندازی می کنیم.

سرویس اشتراک سالانه شامل روند سه ماهه و به روزرسانی های پیش بینی و همچنین دسترسی به پلت فرم Newzoo ما است که شامل موارد زیر است:

  • پروفایل های کشور ، بازی و ژانر
  • داده های جمعیتی سطح بالا
  • رتبه های برتر بازی در هر پلتفرم
  • و یک تحلیلگر هفتگی با ما در مورد آخرین تحولات تغذیه می کند.

بسیاری از شرکت های پیشرو در جهان ، رسانه ها ، سخت افزار و سرگرمی های جهان در حال حاضر مشترک هستند تا استراتژی های خود را با بینش بازی های پیشرو در جهان فراهم کنند.

تجارت با گزینه‌‌های باینری...
ما را در سایت تجارت با گزینه‌‌های باینری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نازنین فراهانی بازدید : 50 تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1402 ساعت: 22:46